www.dentalmarketing.ro
MARKETING PENTRU MEDICINĂ DENTARĂ
strategie de marketing
Dezvoltăm strategii de marketing dedicate pentru domeniul medicinei dentare. Înainte de a începe orice planificare strategică în vederea promovării serviciilor și produselor tale, este nevoie să înțelegem cât mai bine business-ul. Este imposibil să avem rezultate fără să cunoaștem business-ului și obiectivele tale.
“Marketing without data is like driving with your eyes closed.” – Dan Zarrella
Zarrella este un marketing guru în social media, autor a patru tratate de referință în marketing: The Science of Marketing, Zarrella`s Hierarchy of Contagiousness, The Social Media Marketing Book și The Facebook Marketing book.
Odată ce înțelegem business-ul tău și nevoile de marketing pe care le-ai identificat, începem dezvoltarea strategiei, prin intermediul căreia ajungem la rezultatele vizate.
în ce constă procesul?
Fiecare strategie de marketing este “tailor made” întrucât trebuie să împlinească nevoi particulare conforme cu specificul business-ului tău. În funcție de complexitatea cerințelor adaptăm procesele strategiei, așa încât să ajungem la rezultatul dorit cu eforturi minime.
Un proiect de strategie complet, cuprinde pașii enumerați mai sus: analiza nevoilor tale de marketing și modelarea lor, analiza mediului, analiza SWOT, definirea strategiilor care derivă din analize, setarea obiectivelor principale și secundare ale planului, alegerea instrumentelor de marketing utilizate și implicit a canalelor de comunicare, implementare și “last but not least” măsurarea rezultatelor.
web design / SEO
După ce am validat nevoia de resurse WEB în scopul prpomovării business-ului, mai avem de parcurs un pas înainte să trecem la treabă: să setăm obiective clare pe care să le urmărim pe parcursul proiectului.cum va decurge proiectul?
Îți prezentăm o interfață aproximativă care ne ajută sa validăm conceptul grafic.
Întocmim planul de dezvoltare care va conține toaste detaliile proiectului.
Setăm milestones pentru monitorizarea procesului de dezvoltare.
Faza de codare / testare.
Faza de populare / content management.
SEO.
Post mentenanță și suport.
social media marketing (SMM)
Audităm activitatea ta de social media, canalele de comunicare și modul de implementare al campaniilor SMM. Dezvoltăm ceea ce merge, îmbunătățim ce nu merge.în principal vrem să știm:
– cum sunt configurate și optimizate conturile tale SM?
– ce canale / acțiuni aduc cel mai bun return?
– performanța profilelor tale, în raport cu cele ale concurenței.Pentru a avea succes în campaniile de social media, trebuie să facem profilul pacientului tău. Dacă îți cunoaștem pacienții, maximizăm șansele de a elabora campanii pe măsura nevoilor lor. Creem conținut targetat, coerent și consecvent. Ne asigurăm că vom măsura de fiecare dată eficiența campaniilor SSM. În funcție de evoluția indicatorilor, adaptăm campania pentru a îmbunătăți rezultatele.
branding & identitate
Cum se naște brandul? Teoriile general acceptate ne spun că un brand își trage seva din povestea de început a business-ului și să fie congruent cu serviciile și produsele oferite.
Unii s-au obișnuit să creadă că designerii fac toată treaba în domeniul brandingului. Această prejudecată este greșită; specialiștii de marketing sunt cei care dețin know-how-ul complet pentru implementarea unui proiect de branding. Dacă faci marketing fără date din piață, este aproape ca și cum ai șofa legat la ochi. Cu alte cuvinte, un proiect de branding & identitate rulat fără insight-uri din analize ale pieței are șanse mai mici de reușită.
“Design is the silent ambassador of your brand.” Adevarat. Dar, cu toate acestea, un brand puternic depinde nu numai de caracteristicile estetice ale elementelor de marcă, ci de detalii precum mesajul și proiecția emoțională din spatele acestuia. Pentru a crea o identitate de marcă adecvat, designerii trebuie să ia în considerare detalii despre obiectivele de business.