DENTAL MARKETING - Coravid Accounting

DENTAL MARKETING

Title:

Description:

www.dentalmarketing.ro

MARKETING PENTRU MEDICINĂ DENTARĂ


strategie de marketing

Dezvoltăm strategii de marketing dedicate pentru domeniul medicinei dentare. Înainte de a începe orice planificare strategică în vederea promovării serviciilor și produselor tale, este nevoie să înțelegem cât mai bine business-ul. Este imposibil să avem rezultate fără să cunoaștem business-ului și obiectivele tale.

“Marketing without data is like driving with your eyes closed.” – Dan Zarrella

Zarrella este un marketing guru în social media, autor a patru tratate de referință în marketing: The Science of Marketing, Zarrella`s Hierarchy of Contagiousness, The Social Media Marketing Book și The Facebook Marketing book.

cum funcționează procesul?

Odată ce înțelegem business-ul tău și nevoile de marketing pe care le-ai identificat, începem dezvoltarea strategiei, prin intermediul căreia ajungem la rezultatele vizate.

în ce constă procesul?
Fiecare strategie de marketing este “tailor made” întrucât trebuie să împlinească nevoi particulare conforme cu specificul business-ului tău. În funcție de complexitatea cerințelor adaptăm procesele strategiei, așa încât să ajungem la rezultatul dorit cu eforturi minime.

Un proiect de strategie complet, cuprinde pașii enumerați mai sus: analiza nevoilor tale de marketing și modelarea lor, analiza mediului, analiza SWOT, definirea strategiilor care derivă din analize, setarea obiectivelor principale și secundare ale planului, alegerea instrumentelor de marketing utilizate și implicit a canalelor de comunicare, implementare și “last but not least” măsurarea rezultatelor.

web design / SEO

Dezvoltăm website-uri de prezentare pentru cabinete stomatologice, clinici și spitale din domeniul medicinei dentare. De asemenea, dezvoltăm soluții software web-based in Cloud, pentru gestionarea proceselor operaționale din industria medicinei dentare.“The importance of a website for marketing extends to every aspect of your digital marketing strategy. As the backbone of your online presence, every type of communication, piece of content, or advertisement that you put online will drive the consumer back to your website.” – Sherman Standberry

După ce am validat nevoia de resurse WEB în scopul prpomovării business-ului, mai avem de parcurs un pas înainte să trecem la treabă: să setăm obiective clare pe care să le urmărim pe parcursul proiectului.cum va decurge proiectul?

Îți propunem o strucură de meniu, pagini și funcționalități pentru noul website.
Îți prezentăm o interfață aproximativă care ne ajută sa validăm conceptul grafic.
Întocmim planul de dezvoltare care va conține toaste detaliile proiectului.
Setăm milestones pentru monitorizarea procesului de dezvoltare.
Faza de codare / testare.
Faza de populare / content management.
SEO.
Post mentenanță și suport.

social media marketing (SMM)

Instrumentele de social media marketing reprezintă metode puternice pentru promovarea oricărui tip de business. Clienții tăi interacționează deja cu piață prin intermediul social media. Dacă nu comunici direct cu publicul tău pe aceste canale de comunicare ultra-utilizate Facebook, Instagram, Youtube, Waze, LinkedIn sau Pinterest, poți pierde jocul! Marketingul prin social media poate aduce succes remarcabil business-ului tău cu resurse limitate.“Influence is NOT Popularity!” – Brian SolisSMM, este o formă de marketing digital care implică crearea și distribuirea de conținut pe rețelele de social media cu scopul de a atinge obiective de marketing, vânzări și branding.

Audităm activitatea ta de social media, canalele de comunicare și modul de implementare al campaniilor SMM. Dezvoltăm ceea ce merge, îmbunătățim ce nu merge.în principal vrem să știm:

– pe ce canale (rețele) ești activ?
– cum sunt configurate și optimizate conturile tale SM?
– ce canale / acțiuni aduc cel mai bun return?
– performanța profilelor tale, în raport cu cele ale concurenței.Pentru a avea succes în campaniile de social media, trebuie să facem profilul pacientului tău. Dacă îți cunoaștem pacienții, maximizăm șansele de a elabora campanii pe măsura nevoilor lor. Creem conținut targetat, coerent și consecvent. Ne asigurăm că vom măsura de fiecare dată eficiența campaniilor SSM.  În funcție de evoluția indicatorilor, adaptăm campania pentru a îmbunătăți rezultatele.

branding & identitate

Creăm branduri de succes pentru business-uri din domeniul medicinei dentare. Înainte să faci primul pas pentru promovarea business-ului tău, ai nevoie de un brand care să te identifice în piață. O identitate prin care sa te diferențiezi de concurență. Noi te ajutăm să construiești și să-ți consolidezi identitatea.“A brand for a company is like a reputation for a person. You earn reputation by trying to do hard things well.” – Jeff Bezos

Cum se naște brandul? Teoriile general acceptate ne spun că un brand își trage seva din povestea de început a business-ului și să fie congruent cu serviciile și produsele oferite.
Concurența dintre companiile din domeniul medicinei dentare este dură. Pentru a ieși în evidență, o clincă dentară trebuie să fie unică și ușor de recunoscut. Un brand puternic stă în spatele fiecărui produs de succes.

Unii s-au obișnuit să creadă că designerii fac toată treaba în domeniul brandingului. Această prejudecată este greșită; specialiștii de marketing sunt cei care dețin know-how-ul complet pentru implementarea unui proiect de branding. Dacă faci marketing fără date din piață, este aproape ca și cum ai șofa legat la ochi. Cu alte cuvinte, un proiect de branding & identitate rulat fără insight-uri din analize ale pieței are șanse mai mici de reușită.

“Design is the silent ambassador of your brand.” Adevarat. Dar, cu toate acestea, un brand puternic depinde nu numai de caracteristicile estetice ale elementelor de marcă, ci de detalii precum mesajul și proiecția emoțională din spatele acestuia. Pentru a crea o identitate de marcă adecvat, designerii trebuie să ia în considerare detalii despre obiectivele de business.


Leave a Reply


ro_RORO